loading...
کاسپین دانلود | مرجع بازی های مود شده | دانلود بازی مود شده | بازی هک شده
مجموعه بازی ها و نرم افزار های اندروید 2015
کاسپین تیم بازدید : 1474 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (8)

 

شما عضوی از سربازان ویژه هستید که در عملیات مختلف شرکت کرده و یک به یک نیروهای دشمن را از پا در میاورید. برای اینکار اسلحه های متنوعی در اختیار شما قرار میگیرد که هر کدام نیاز به مهارت خاصی دارد. وارد قلب دشمن شده و با ردیابی کردن اهداف تعیین شده آنها را از بین ببرید.”

اینها بخشی از معرفی بازی جذاب و اکشن Kill Shot  است که توسط کمپانی Hothead Games برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. اگر شما هم از طرفداران بازیهای نشانه گیری و تیراندازی هستید، پیشنهاد میکنیم این بازی را نصب نموده و با شرکت در ماموریتهای زیاد و گوناگون خود را برای مدتی سرگرم کنید.

نکته : بازی تست نشده . اگر مشکل داشت اطلاع دهید .

ویژگیها

  • بیش از 160 ماموریت متنوع
  • گرافیک سه بعدی عالی
  • 12 مکان و نقشه مختلف
  • وجود اسلحه های مختلف
  • امکان ارتقای اسلحه ها

 

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

حجم : 50 مگابایت

 

فرمت : Apk

 

رمز در صورت نیاز : www.caspian-dl.rozblog.com

 

منبع : کاسپین دانلود

 

( کپی برداری با حذف قسمت منبع حرام است و صاحب سایت از آن ناراضی است )

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط uo در تاریخ 1394/02/25 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

سلام این مشکل داره فکر کنم اخه دانلود میکنم بعدش موقع نصب میگه اشکال در تجزیه نصب نمیشه مشکل کجایه؟
پاسخ : نمیدونم . قبلا تست شده بود اما با این حال یک بار دیگه تست میکنم و نتیجه رو گزارش میدم .

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/25 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

بخداوند یکتا سیو نمیکنه روی گوشی کس دیگه هم امتحان کردم یهو کل رکورد و خرید میپره .
پاسخ : میرم دوباره مود کنم . نمیدونم مشکل از کجاست !!!

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/20 و 2:42 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی دوست گرام.مشکل حل نشد ؟؟

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/19 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما. خواستم بگم ورژن بازی که پول و طلا توی مقدارش 9999999 باشه کار میکنه.لطفا اگه پیداش کردید بذارید همینجا واسه دانلود.ممنون
پاسخ : این کار میکنه !
پاسخ : این کار میکنه !

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/17 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

نه از گوشیم نیست چون چندتا بازی مود هم دارم خوب کار میکنه ولی این بازی چون کدش کامل هک نشده وقتی به سرور گوگل پلیر وصل میشه نمیتونه رکورد رو ثبت کنه و ذخیره سازی کنه.مدل گوشیم سامسونگ i9080 .ممنون از شما
پاسخ : سعی میکنم بررسی کنم کد بازی رو .

عصری یا فردا بازی رو دوباره قرار میدم

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/16 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

با درود از توجه شما .نه این پیام میاد یهو برنامه ریست میشه از اول کل تنظیمات هم میره .clet syncing with server reloding saved progess
پاسخ : دقیق نمیدونم مشکل از چیه .
احتمال میدم مشکل از اینترنت شما یا از یه چیزی داخل گوشی مربوط به اینترنته .
(ارور میگه نمیتونه با سرور برای ذخیره بازی سینک بشه )

به یه متخصص سخت افزار و نرم افزار موبایل مراجعه کنید ( تخصص من برنامه نویسی اندروید و ویندوزه )

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/15 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

با درود .شرمنده نسخه جدیدش بعد نصب ذوق زده شدم فکر کردم حله ولی بعد خرید اسلحه و یه دور بازی یهو کل خرید و مرحله که رفتم میره باز اولش لطفا نصب کنید ببینید چه حال گیری میکنه .دمت گرم کاریش کن من درگیر این بازیم حالم خیلی بده.ممنون اگه زودتر کمکم کنید میذارم تو فیس
پاسخ : چه پیغامی میده ؟ فورس کلوز که نیستش ؟


این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/09/13 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

سپاسگذارم کار میکنه .دمت گرم مرسی از لطفتان
پاسخ : خواهش میکنم مهدی جـــــان


کد امنیتی رفرش
آمار سایت (وبگذر)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی کاسپین دانلود چیست؟
    پیج رنک گوگل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3238
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,866
  • بازدید ماه : 7,353
  • بازدید سال : 46,169
  • بازدید کلی : 1,080,157