loading...
کاسپین دانلود | مرجع بازی های مود شده | دانلود بازی مود شده | بازی هک شده
مجموعه بازی ها و نرم افزار های اندروید 2015
کاسپین تیم بازدید : 426 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (3)

تراوین یک بازی فوق العاده جالب و کاملا اعتیاد آور تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اما این بار از سایت ” کاسپین دانلود ” نسخه ی فوق العاده کم حجم و البته به صورت آفلاین این بازی را برای شما طرفداران پروپاقرص تراوین آماه کرده ایم. اگر بخواهیم در نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از 4 نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از : 1. توتن ها 2. رومی ها 3. گول ها 4. ناتار ها ( البته یک نژاد دیگر هم به نام طبیعت دارد ولی نمی توانید آن را برای خودتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نژاد ناتار ها هم قابل انتخاب نیستند ). هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر از همه است. در حالت کلی اگر بازی Travian Offline Game را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !

                                                   

دانلود با حجم 12MB

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saleh در تاریخ 1393/07/16 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

خیلی بازی خوبیه

این نظر توسط امیرمحمد در تاریخ 1393/07/15 و 6:19 دقیقه ارسال شده است

آقا منم همین مشکلو دارم شکلک
تگه کسی میدونه باید چیکار کنم بگه
پاسخ : با سلام احتمالا مشکل از رایانه ی شماست ولی با این صورت دوباره بررسی می کنم با تشکر از نظر شما

این نظر توسط آکبند در تاریخ 1393/07/14 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

سلام . من عاشق بازی ترواینم . این هم دانلود کردم ولی وقتی انجامش میدم نمیتونم بازی رو لود کنم . باید چیکار کنم ؟شکلک
پاسخ : پاسخ ابوالفضل : با تشکر از شما برای بازدید از وب سایت ما . باید بگم که اگه بازی رو تا جایی برید و بعد اون رو ببندید ، وقتی روی لود بزنید بازی خودکار میاد بالا


کد امنیتی رفرش
آمار سایت (وبگذر)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی کاسپین دانلود چیست؟
    پیج رنک گوگل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3238
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 46,953
  • بازدید کلی : 1,080,941